PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS

Šios Paslaugų teikimo sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja „Callisto projektas, MB“ (įmonės kodas: 307021555, adresas: Bausko g. 7-49E, Venta, LT-85327 Akmenės r., el. paštas: callistoprojektas@proton.me, tel. nr.: +37064993347) (toliau – Pardavėjas) ir elektroninės parduotuvės „Pakavimas Pigiau“ (toliau – El. parduotuvė) klientų (toliau – Pirkėjas) teises ir pareigas.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios Sąlygos yra privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises bei pareigas, prekių įsigijimo ir apmokėjimo sąlygas, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką, šalių atsakomybę ir kitas su prekių pirkimu-pardavimu El. parduotuvėje susijusias nuostatas. 1.2. Prieš pirkdamas prekes El. parduotuvėje, Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti ir sutikti su šiomis Sąlygomis. Pirkėjui patvirtinus sutikimą su Sąlygomis, jos tampa teisiškai privalomos. 1.3. El. parduotuvės veikimas ir duomenų talpinimas užtikrinamas „Hostinger“ platformoje.

2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas

2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, El. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“ (arba analogišką patvirtinimo mygtuką). 2.2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma Pardavėjo duomenų bazėje.

3. Prekių kainos ir apmokėjimas

3.1. Prekių kainos El. parduotuvėje nurodomos eurais su PVM, išskyrus atvejus, kai aiškiai nurodoma kitaip. Pristatymo mokesčiai į prekių kainą neįskaičiuojami ir pridedami prie bendros užsakymo sumos apmokėjimo metu. 3.2. Apmokėti už prekes galima šiais būdais: 3.2.1. Naudojantis „Stripe“ apmokėjimo platforma (mokėjimai kortele, el. bankininkyste ar kitais „Stripe“ teikiamais būdais). 3.2.2. Banko pavedimu pagal išankstinę sąskaitą (užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą). 3.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti prekių kainas El. parduotuvėje. Pakeistos kainos netaikomos jau patvirtintiems užsakymams.

4. Prekių pristatymas

4.1. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvoje, naudojantis „Omniva“, „DPD“ ir „LP Express“ kurjerių tarnybų paslaugomis. 4.2. Prekių pristatymo terminai nurodomi prie kiekvienos prekės aprašymo arba užsakymo metu. Preliminariai prekės pristatomos per 1-5 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo, išskyrus iš anksto suderintus arba atskirai nurodytus terminus. 4.3. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo sumos, svorio ir/arba matmenų ir yra nurodoma prieš patvirtinant užsakymą. 4.4. Pirkėjas, priimdamas prekes, privalo patikrinti siuntos būklę (ar nepažeista pakuotė, ar nepažeistos prekės) kartu su kurjeriu. Pastebėjus pažeidimus, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos priėmimo dokumente ir nedelsiant informuoti Pardavėją. To nepadarius, Pardavėjas neatsako už prekių pažeidimus, atsiradusius transportuojant, jei šie pažeidimai nėra gamyklinio broko. 4.5. Jei Pirkėjas negali priimti prekių ar nenurodo tikslaus adreso, dėl ko prekės grąžinamos Pardavėjui, pakartotinis pristatymas apmokestinamas papildomai.

5. Prekių grąžinimas ir garantija

5.1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (el. paštu). 5.2. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepažeistos, originalioje nepažeistoje pakuotėje, išskyrus atvejus, kai prekė grąžinama dėl defekto. Prekės turi būti grąžinamos su visais joms priklausančiais dokumentais (įsigijimo dokumentas, garantinis talonas ir kt.). 5.3. Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė grąžinama dėl Pardavėjo kaltės (netinkama prekė, brokas). 5.4. Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo ir jų patikrinimo dienos, pervedant į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą. 5.5. Prekėms taikoma Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatyta garantija, jei tokia taikoma konkrečiai prekių kategorijai.

6. Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos

6.1. Pirkėjas turi teisę: 6.1.1. Pirkti prekes El. parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Sąlygomis ir Lietuvos Respublikos teisės aktais. 6.1.2. Atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, vadovaujantis Sąlygų 5 punktu. 6.2. Pirkėjas įsipareigoja: 6.2.1. Teikti teisingą ir išsamią informaciją, reikalingą užsakymo įvykdymui. 6.2.2. Apmokėti už užsakytas prekes ir jų pristatymą nustatyta tvarka. 6.2.3. Priimti užsakytas prekes pristatymo metu. 6.2.4. Laikytis kitų šiose Sąlygose numatytų reikalavimų. 6.3. Pardavėjas turi teisę: 6.3.1. Keisti šias Sąlygas, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus ir savo verslo poreikius. Apie pakeitimus pranešama El. parduotuvės tinklapyje. 6.3.2. Apriboti Pirkėjo galimybes naudotis El. parduotuvės paslaugomis, jei Pirkėjas pažeidžia šias Sąlygas ar kenkia El. parduotuvės veiklai. 6.4. Pardavėjas įsipareigoja: 6.4.1. Sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis El. parduotuvės paslaugomis. 6.4.2. Pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes nurodytu adresu ir terminais. 6.4.3. Grąžinti pinigus už grąžintas prekes, laikantis Sąlygų 5 punkto.

7. Asmens duomenų apsauga ir konfidencialumas

7.1. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo pateiktus asmens duomenis tvarkyti, vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR). 7.2. Pirkėjo asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, el. pašto adresas) naudojami tik užsakymų vykdymo, prekių pristatymo, sąskaitų išrašymo ir susijusiais tikslais. 7.3. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų trečiosioms šalims, išskyrus teisės aktuose numatytus atvejus ir su užsakymo vykdymu susijusiems paslaugų teikėjams (pvz., kurjerių tarnyboms, mokėjimų apdorojimo sistemoms). 7.4. Detalesnė informacija apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama El. parduotuvės Privatumo politikoje.

8. Baigiamosios nuostatos

8.1. Šios Sąlygos sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. 8.2. Visi ginčai, kylantys iš šių Sąlygų, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme pagal Pardavėjo buveinės vietą. 8.3. Jei kuri nors šių Sąlygų nuostata tampa negaliojančia ar neįgyvendinama, tai neturi įtakos kitų nuostatų galiojimui ir įgyvendinamumui.