GRĄŽINIMO POLITIKA

Ši grąžinimo politika (toliau – Politika) detaliai apibrėžia prekių grąžinimo ir keitimo sąlygas, įsigytas „Callisto projektas, MB“ valdomoje elektroninėje parduotuvėje „Pakavimas Pigiau“ (toliau – El. parduotuvė), ir yra neatsiejama Paslaugų teikimo sąlygų dalis.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti nuotolinės prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos El. parduotuvėje, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos. 1.2. Šia teise gali pasinaudoti tik vartotojas, t. y. fizinis asmuo, perkantis prekes asmeniniams, šeimos ar namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslu ar profesija. Juridiniams asmenims (įmonėms) šios grąžinimo teisės netaikomos, išskyrus atvejus, kai grąžinama prekė neatitinka kokybės reikalavimų. 1.3. Apie norą grąžinti prekes Pirkėjas privalo pranešti Pardavėjui raštu (el. paštu: callistoprojektas@proton.me arba per El. parduotuvės susisiekimo formą), nurodydamas užsakymo numerį, grąžinamą prekę (-es) ir grąžinimo priežastį.

2. Grąžinamų prekių reikalavimai

2.1. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus: Nenaudotos: Prekės negali būti naudotos, sugadintos ar kitaip praradusios savo prekinę išvaizdą. Prekių ar jų pakuotės išvaizdos pakeitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiais pažeidimais, kurie trukdytų pasinaudoti teise grąžinti prekes. Originalioje pakuotėje: Prekės turi būti grąžinamos originalioje, nepažeistoje gamintojo pakuotėje, su visais komplektuojančiais elementais. Pažeista pakuotė leidžiama tik tuo atveju, jei tai buvo būtina prekei apžiūrėti ir ji nėra pažeista tiek, kad prekę būtų sudėtinga ar neįmanoma vėl supakuoti. * Su originaliais dokumentais: Prekės turi būti grąžinamos su visais gautais dokumentais, patvirtinančiais pirkimą (PVM sąskaita faktūra, čekis, garantinis talonas, jei buvo išduotas, ir kt.). 2.2. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes, jei nesilaikoma šių reikalavimų.

3. Prekių, kurių negalima grąžinti, sąrašas

3.1. Remiantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsniu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis, tam tikrų prekių negalima grąžinti, jei jos yra kokybiškos, t. y., atitinkančios pirkimo sutarties sąlygas: Prekės, kurios buvo gaminamos pagal individualų užsakymą ir yra aiškiai pritaikytos asmeniniams vartotojo poreikiams. Supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pvz., tam tikros pakavimo priemonės, tiesiogiai besiliečiančios su maistu ar kitais higienos reikalavimais). * Kitos teisės aktuose nurodytos prekės, kurių negalima grąžinti. 3.2. Prieš pirkdami, prašome atidžiai perskaityti prekių aprašymus ir įvertinti, ar konkrečiai prekei netaikomi grąžinimo apribojimai.

4. Grąžinimo procedūra

4.1. Gavęs Pirkėjo pranešimą apie grąžinimą, Pardavėjas nedelsdamas (ne ilgiau kaip per 2 darbo dienas) Pirkėjui pateiks instrukcijas dėl prekių grąžinimo adreso ir tvarkos. 4.2. Grąžinamas prekes Pirkėjas pristato Pardavėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos. 4.3. Grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus, kai grąžinama prekė yra nekokybiška arba gauta prekė neatitinka užsakytos. Šiais atvejais grąžinimo išlaidas padengia Pardavėjas. 4.4. Rekomenduojama prekes siųsti registruotu paštu ar per kurjerių tarnybą, kad būtų galima stebėti siuntos eigą. Pardavėjas neatsako už siuntas, kurios nebuvo pasiektos dėl Pirkėjo kaltės (neteisingai nurodytas adresas, neatsiėmimas ir pan.).

5. Pinigų grąžinimas

5.1. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami Pirkėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžintų prekių gavimo ir jų kokybės patikrinimo dienos. 5.2. Pinigai grąžinami pavedimu į tą pačią Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už prekes. Jei mokėjimas buvo atliktas per „Stripe“ platformą, pinigai bus grąžinti per „Stripe“ į Pirkėjo naudotą mokėjimo priemonę. 5.3. Jei Pirkėjas grąžina ne visas, o tik dalį užsakymo prekių, pristatymo mokestis nėra grąžinamas. Jei grąžinamos visos užsakymo prekės, grąžinamas visas sumokėtas prekių ir pirminio pristatymo mokestis.

6. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir garantija

6.1. Jei Pirkėjas gavo nekokybišką prekę, jis turi teisę grąžinti tokią prekę Pardavėjui per protingą terminą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso nuostatomis dėl daiktų kokybės garantijos. 6.2. Nekokybiška prekė keičiama į kokybišką arba grąžinami už ją sumokėti pinigai. Šiuo atveju grąžinimo išlaidas padengia Pardavėjas. 6.3. Pardavėjas neatsako už prekių trūkumus, atsiradusius dėl Pirkėjo netinkamo prekės naudojimo, laikymo ar priežiūros, taip pat už natūralų prekių nusidėvėjimą. 6.4. Prekėms, kurioms taikoma gamintojo garantija, taikomos gamintojo nustatytos garantijos sąlygos ir terminai.

7. Baigiamosios nuostatos

7.1. Ši Politika sudaryta vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, įskaitant Civilinį kodeksą ir Mažmeninės prekybos taisykles. 7.2. Visi ginčai, kylantys dėl šios Politikos nuostatų, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose.